FAQs

Veelgestelde vragen - Kooplek 2025

Hoe lang duurt het voordat een bestelling aankomt? Bij Kooplek worden de meeste bestellingen binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd. Alle producten worden zorgvuldig verzonden vanuit onze voorraad of vaste leveranciers. Je ontvangt automatisch een track & trace zodra je pakket onderweg is.

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden? Bestellingen worden meestal binnen 24 uur verwerkt en verzonden. Je ontvangt een verzendbevestiging per e-mail met een trackinglink zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten.

Hoe volg ik mijn bestelling? Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code. Hiermee kun je op elk moment de status van je levering bekijken.

Ik heb 2 of meer items besteld, maar slechts één ontvangen… waar is mijn bestelling?

Het kan voorkomen dat je bestelling in meerdere pakketten wordt verzonden. Soms worden producten apart geleverd om de levertijd te verkorten. De overige items volgen meestal kort daarna. Je ontvangt voor elk pakket een aparte trackinglink.

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Natuurlijk! Bij Kooplek heb je 30 dagen bedenktijd. Retourneren is eenvoudig. Stuur je bestelling terug in originele staat, bij voorkeur in de originele verpakking. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Na ontvangst storten we het volledige bedrag terug. Voeg altijd je naam en bestelnummer toe aan het pakket.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Is je pakket al onderweg? Dan kun je het eenvoudig retourneren binnen de 30 dagen bedenktijd.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?

Neem binnen 24 uur contact met ons op via e-mail met het juiste adres. Als je bestelling nog niet is verzonden, passen wij het graag aan. Na verzending kunnen we helaas geen adreswijzigingen meer doorvoeren.

Ik heb een vraag die hier niet tussen staat. Kunnen jullie me helpen?

Zeker! Ons klantenserviceteam staat voor je klaar. Mail ons via support@kooplek.nl met je vraag en (indien van toepassing) je bestelnummer. We reageren zo snel mogelijk!